+380 73 295 15 93 info@grinnplus.com.ua            

Оплата і доставка

Правила доставки та оплати медичного обладнання ГРІНН+



 БЕЗГОТІВКОВИЙ РОЗРАХУНОК

Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом:

  • Після підтвердження замовлення на продаж(поставку), менеджер відправить вам рахунок-фактуру на email, який Ви зможете оплатити безготівково в зручний вам спосіб.
  • Додаткові, необхідні Вам документи надаються за запитом.
  • При виборі безготівкового способу оплати, доставка замовлення можлива лише після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.
  • При потребі під час поставки оформлюється Акт прийому/передачі, Акт введення в експлуатацію.

 ДОСТАВКА ГРІНН+

  • Доставка габаритних корпоративних замовлень по Україні узгоджується індивідуально з кожним отримувачем та клієнтом.
  • Постачання: з понеділка по суботу, в узгоджений з вами день.
  • Терміни доставки у ваше заклад залежать від способу доставки та віддаленості від Києва. 
  • В залежності від медичного обладнання та товарів, буде виконано інсталяцію та інструктаж з користування.
  • За наявності товару на складі, доставка займає 3-5 днів. При необхідності замовляти обладнання під клієнта, термін поставки може становити 45-60 днів (входить виготовлення та доставка).
  • Доставка придбаного обладнання відбувається лише на території України!


 ОНЛАЙН ОПЛАТА НА САЙТІ                         

Ви можете оплатити замовлення онлайн банківською картою (в розробці, згодом)

Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом:

  • Під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано обрати спосіб оплати.
  • Вам потрібно обрати «Оплата онлайн».
  • Після цього вас переадресує на сторінку системи безпечних платежів банку, де вам необхідно буде внести та підтвердити оплату.
  • Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.

 САМОВИВІЗ

  • Адреса: м. Київ, вул. Львівська, 23
  • Дата самовивозу: дату самовивозу ви обираєте при оформленні замовлення.
  • Час самовивозу: з 10:00 до 18:00, пн-сб
  • Під час повітряної тривоги або відсутності електроенергії ми можемо бути обмежені у відвантаженні товарів.


 ОПЛАТА ГОТІВКОЮ            

Також можливо оплата готівкою. При цьому клієнт отримує рахунок для оплати в касі відділення будь-якого банку. Та при поставці або самовивозу товару отримує видаткову накладну.

 УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ            

Ви маєте право повернути або обміняти товар протягом 14 календарних днів з моменту купівлі відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Важливо! Обміну та поверненню підлягає тільки товар у належній якості з відсутністю слідів використання (без потертостей, відколів, вм'ятин, царапин, тріщин тощо).  
При поверненні та обміні товару обов'язково дотримуйтесь вказаних нижче правил:
  • відсутність слідів використання (вказаних вище);
  • наявність інструкції обладнання;
  • наявність деталей та додаткової комплектації (при її замовленні);
  • наявність накладної інструкції або документу, що підтверджує купівлю обладнання у ГРІНН+;
  • цілісність пакування та її компонентів, наявність етикеток та позначок заводського маркування.

Відмова поверненню можлива тоді, якщо є ознаки, які вказують що деталь або інша комплектуюча частина придбаного обладнання, заводська наклейка, етикетка або позначка були викручені, стерті або ж перевстановлені самостійно клієнтом (був вкручений гвинт, прорізаний отвір тощо).

Важливо! До товарів, які не підлягають обміну або поверненню, належать:

  • предмети сангігієни;
  • корсетні товари;
  • перелік товарів, які не підлягають обміну чи поверненню, є вичерпним.


Наш типовий договір постачання

Натисніть на кнопку нижче, щоб надіслати запит на отримання інформації

Надіслати запит